جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سروری

حوزه/ مادر شهید سروری گفت: محمد حسین آرزوی شهادت داشت و از من می‌خواست برای او دعا کنم. و از اینکه او به آرزوی خود رسید خوشحالم هرچند تحمل دوری از او برایم سخت بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه تعظیم و تکریم خانواده شهدا در مدرسه علمیه فاطمیه گرمسار با حضور مادر شهید محمد حسین سروری راد برگزار شد.

در این مراسم مادر شهید به بیان خاطرات فرزند شهید خود پرداخت و گفت: محمد حسین آرزوی شهادت داشت و از من می‌خواست برای او دعا کنم. و از اینکه او به آرزوی خود رسید خوشحالم هرچند تحمل دوری از او برایم سخت بود.

وی از در پاسخ به سوالی در زمینه چگونگی تربیت فرزندشان تصریح کرد: من در ایام بارداری و شیردهی او روزانه یک جزء قران تلاوت می‌کردم و همیشه در برنامه های مذهبی باهم شرکت می‌کردیم.

مادر شهید سروری با اشاره به فعالیت های خیرانه و فرهنگی شهید افزود: من در زمان حیات فرزندم از فعالیت های او بی خبر بودم و پس از شهادت متوجه این موضوع شدم و بین پایگاه ها به عنوان فعال برتر شناخته شدند.

وی در ادامه با بیان نحوه شهادت و اطلاع دادن به ایشان گفت: در آن روز من به محمد حسین گفتم الان اوضاع خوب نیست بیرون نروید ولی ایشان با توجه به نیاز شهر به امنیت و دعوت دوستان بسیجی رفتند و زمانی که زخمی شدند اجازه نداد با من تماس بگیرند. بعد از شهادت ایشان که به بنده اطلاع دادند چون فرزندم دوست نداشت من گریه کنم به خودم قول دادم که بی تابی نکنم، وقتی بالای سر او رفتم و درد دل میکردم از گوشه چشمان او سه مرتبه اشک آمد و مرا به یاد آیه قرآن شهدا زنده اند انداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha